دسته‌بندی نشده

خدمات پس از فروش

آسیب‌دیدگی ناشی از حمل و نقل نادرست (خم کردن تشک؛ سقوط از خودرو و …)؛
آسیب‌دیدگی ناشی از پارگی رویه تشک و تخت (باکس) در اثر برخورد با اشیاء تیز و برنده؛
آسیب‌دیدگی ناشی از قرار دادن وسایل گرمایی مانند اطو و … بر روی تشک و تخت (باکس)؛
آسیب دیدگی ناشی از قرار دادن تشک در تخت‌های کوچکتر و ناهموار؛
آسیب‌دیدگی ناشی از قرار دادن اشیاء سنگین بر روی تشک و تخت (باکس)؛
آسیب‌دیدگی ناشی از شستشوی تشک و تخت (باکس) یا ریختن هرگونه مایعات بر روی آن؛
آسیب‌دیدگی ناشی از مونتاژ ناصحیح چرخ تخت (باکس).
اشتباه فرد در انتخاب تشک مناسب در زمان خرید؛
اشتباه فرد در انتخاب سایز مناسب تشک در زمان خرید؛
اتمام دوره تضمین کیفیت تشک.

چند نکته مهم:
مبنای شروع دوره تضمین کیفیت تشک رویا، تاریخ خرید شما می‌باشد که بر روی فاکتور خرید تشک توسط فروشگاه قید شده است.
در زمان تحویل کالای خود دقت فرمایید تشک دارای بارکد (در محل مارک دوخته شده به کناره تشک) باشد. همچنین از وجود کارت تضمین‌کیفیت در داخل بسته‌بندی تشک اطمینان حاصل فرمایید.
برای دریافت خدمات پس از فروش، داشتن فاکتور خرید به همراه کارت تضمین‌کیفیت محصول الزامی است. لذا در نگهداری آنها دقت فرمایید.
عدم وجود هریک از مدارک فوق (فاکتور خرید و کارت تضمین‌کیفیت)، دوره تضمین کیفیت محصول شما را از اعتبار ساقط نموده و شرکت هیچ تعهدی برای ارائه خدمات نخواهد داشت.
خدمات فقط معطوف به دوره زمانی تضمین‌کیفیت هر تشک بوده و به تشک‌هایی که در این مدت دچار نقص فنی می‌شوند (البته بدون دخالت انسانی) ارائه می‌شود.
بعد از اتمام دوره تضمین‌کیفیت، شرکت هیچگونه خدمات تعمیر و تعویض تشک با تشک نو را انجام نمی‌دهد (حتی با هزینه مشتری).

لطفاً جهت ارتباط با واحد خدمات تضمین کیفیت فقط با شماره ۳۳۱۷۳۳۸۰-۰۲۱ تماس حاصل فرمایید.

بازگشت به لیست

6 نظر در “خدمات پس از فروش

  1. مازیار گفت:

    سلام من هفت ماه پیش تشک خریدم ده سال ضمانت الان دفرمه شده چند بار به فروشگاه مراجعه کردم جواب ندادن خوشحال میشم پیگیر بشین

    1. سلام وقت بخیر محصولات ما ۱۰ سال ضمانت ندارد ظاهرا از برند دیگری خرید فرمودین

  2. رضایی گفت:

    سلام من ۵سال پیش تشک رویال عرض ۱۲۰ با گارانتی ۷ ساله خریدم، الان سمت گرمایی تشک به صورت مشهود یک فوم فشرده عرض ۹۰ هست که مشخصه ۳۰ سانت دیگه رو با یک فوم مجزا پوشش دادن و حالا با گذشت زمان اون فوم باریک به زیر فوم عرض ۹۰ حرکت کرده و عملا تشک نا همواری یک دستی پیدا کرده، لطفاً جهت دریافت خدمات پس از فروش و استفاده از گارانتی راهنمایی بفرمایید.
    فاکتور و کارت گارانتی هم موجود هست

    1. سلام وقت بخیر در محصولات ما به هیچ عنوان فوم استفاده نمی شود لطفا بفرمائید کدام محصول و از کدام نمایندگی تهیه فرمودین

  3. علی شیری زاده گفت:

    سلام .خسته نباشید . من یک تشک رویال مدل آرامش از نمایشگاه خریدم به ما گفتن وارد سایت شوید و فرم گارانتی را تکمیل کنید الان که وارد میشویم میگه کد گارانتی را وارد کنید اصلا کدی در فاکتور وجود ندارد با تضمین کیفیت تماس گرفتیم که مرتبا خط مشغول هست. ضمن اینکه فاکتور ارائه شده نه مهر داره و نه آدرس فقط ۲ خط تلفن داره که کسی پاسخگو نیست لطفا راهنمایی کنید چکار باید کنم.در ضمن الان حدود ۱۵*۱۵ سانت از تشک نشست کرده و کسی پاسخگ نمیباشد

    1. سلام وقت بخیر مبنی شروع گارانتی محصول تاریخ فاکتور میباشد و نیازی به ثبت در سایت نیست .فروشنده موظف است فاکتور مهر شده خدمتتان ارایه دهد و فاکتور بدون مهر قابل استناد نیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *